100% Eredeti parfümök Illatgardróbja!Online Parfüméria
160 márka több mint 5000 parfümje, bolti árhoz képest akár 40-70%-kal olcsóbban!



BELÉPÉS
Azonosító:

Jelszó:

Elfelejtett jelszó
Regisztráció

MENÜ

Parfümök tárolása



Figyelni kell a parfümöket, és óvni őket a negatív környezeti behatásoktól!
Ezek a hatások rögtön a parfümök elkészülte után próbának teszik ki az illatanyagot!Több kézen futnak át a parfümök,amíg az üzlet pocaira kerülnek!Megfelelően kell szállítani,kezelni őket,nem csak azért mert az illatanyag könnyen károsodhat ,hanem azért is ,mert luxuscikkekről van szó!Fontos ,hogy otthon ne tegyük ki a parfümöt hosszan közvetlen fény vagy hőhatásnak,tehát ne érhesse az üveget a forró nyári napfény!Ha kiöntös nem pedig szórófejes kiszerelésű illatszert vásárolunk,ügyelni kell az üveg helyes lezárására,mert a parfüm nem érintkezhet hosszan a levegővel!A jó körülmények között tárolt parfümök sokáig megőrizhetik eredeti illatukat és minőségüket!



Helytelen szokások



Néhány gyakori helytelen szokásra szeretném felhívni a figyelmet!Gyakran látok olyan hölgyeket és urakat a parfümériákban,akik nem fújják ki a parfümöket se papaírra se a bőrükre ,hanem a szórófejről szagolgatják az illatokat!Pont az élmény veszik el!Ráadásul az esetleges korábbi porlasztások eredményeként a szórófejen megtapadt ,megváltozott illatú permet gyakran nem adja vissza a parfüm valódi illatát!Mindez persze nem jelenti azt ,hogy sok parfümöt kell kifújni egyszerre,hiszen ez csak a szaglóreceptorok telítettségéhez vezet,ami szintén rossz a választás szempontjából!Egy másik jelenség ,hogy sokan túl közelről fújják a parfümöket a bőrükre (mondjuk 3-5cm-ről)és ráadásul elkenik bedörzsölik a permetet!Sajnos néhány eladó is ezt csinálja.Ez miért helytelen?Azért mert nem a bőrfelületre kerül az illatanyag,és másként elegyedik a bőr természetes illatával!A szórófejet legalább 20-25cm-re kell tartani a bőrtől,és nem szabad elkenni a permetet!A parfüm a bőrön kell életre,minden befolyásoló tényező közvetve vagy közvetlenül a parfümöt használó személy kémiáján keresztül érvényesül!




Parfümök és a szerelem



A parfümökkel nem csak csábítani lehet,kifejezhetjük velük boldogságunkat ,érzelmeinket is!A parfümök szorosan kapcsolódnak az érzelmekhez.Szinte minden érzelmet ki lehet fejezni a parfümöknyelvén.Természetesen az öröm ,a boldogság és a szerelemi szenvedély köszön vissza a parfümök illatán,nevén ,üvegén vagy reklámján keresztül!A csábítástól ,a kezdő szerelemig egészen a kiforrot ,beteljesült szerelemig a parfümök alkotói szinte minden érzelmi állapotra és élethelyzetre kreáltak már parfümöket!Léteznek jól ismert parfümök,amelyekről csak kevesen tudják ,hogy az esküvő és a házasság határozza meg személyiségük lényegét!Azokat a parfümöket ,amelyek a szerelmet helyezik középpontba legtöbbször szerelmespárral reklámozzák!A gyengédség ,a csók és az ölelés megjelenítésével erősítik az alkotók a romantikus hatást!Az erotikus töltetű parfümreklámok jóval nyíltabb utalásokat tartalmaznak,gyakran a meztelenség provokatív megjelenésével



Nők és a parfüm


A női szépséghez hozzájárul a parfüm szépsége is!A 18.század során még nem tettek jelentős különbségeket férfi vagy női parfümök között,és a parfümházak nem céloztak meg olyan mértékben az egyik vagy másik nemet mint manapság!Ez hosszú folyamat során változott meg olyannyira ,hogy az elmúlt években unisex illatként kiadott parfümök sokakban megdöbbenést keltettek!A hölgyek már fiatalkorban érdeklődnek a különféle szépségtermékek iránt.Számos márka kimondottan a fiatal lányoknak gyárt dekor kozmetikumokat!A két nem közül a hölgyek általában jobb szaglással rendelkeznek!Általában érzékenyebben is reagálnak az illatokra ,és fontos számukra ,hogy milyen illatot visel kedvesük!Elképzelhetetlen lenne ,hogy a hölgyek ne használjanak parfümöket,a női szépséghez hozzátartozik az illat!

AZ ILLAT KIFEJEZŐBB MÉG A LEGGYÖNYÖRŰBB ÉKSZERNÉL,A LEGJOBBAN SZABOTT RUHÁNÁL ,MERT KÖZVETLENÜL HAT NEM LEHET ELŐLE KITÉRNI,ÖNTUDATLANUL IS A HATÁSA ALÁ KERÜLÜNK!



Férfi és a parfüm


A férfiaknak a parfümökhöz fűződő viszonya sokat elárulhat a parfümök világában bekövetkező változásokról!Egyre inkább kezd kiegyenlítődni a megjelenő nő és férfi parfümök aránya,néhány évtizede még jóval kevesebb férfi parfüm jelent meg évente ,mint mostanság!Ezzel összhangban a férfiakat egyre jobban érdeklik a parfümök,noha még mindig sok férfi csak after-shave-et használ!Ez minden bizonnyal annak a régi berögződésnek a maradványa ,amely szerint a férfiak after-shave-et használnak a nők pedig parfümöt!Már a parfümházak egyre sokszínűbb férfi parfümökkel rukkolnak elő!Az utóbbi években megjelent az érzékenység ,mint új személyiségjegy a férfi parfümök palettáján,ez jelentős újításnak tekinthető!Semmivel sem egyszerűbbek vagy kevesebbek a férfi parfümök ,mint női társaik ugyanannyira kifejezőek is lehetnek!



Illat és lélek




Az illattrendek változnak, évszakonként újabb és újabb aromakompozíciók születnek, de egyetlen dolog örök: az illatok hatnak érzelmeinkre, és befolyásolhatják párválasztásunkat.

Az illatok doppingot jelentenek a lélek számára, mert hatnak a tudatalattinkra, befolyásolják hangulatunkat, a szimpátia és az antipátia érzését, s ezáltal a párválasztást is. Mindig így volt ez a történelem folyamán, csak az illatozási szokások voltak eltérőek, amelyekre vessünk egy pillantást!




Illattörténelem


A parfüm ősi formája az illatos füst volt, füveket, fákat égettek, s a füst, amellyel megtelt a levegő, a nőket és a férfiakat egyaránt elvarázsolta. Néró császár már jó szagú porok és kenőcsök segítségével tartott illatorgiákat, amivel tovább fokozta a nemi vágyat. A középkorban furcsa szokás járt Angliában: a nők, ha szerették volna elbájolni a férfit, meghámoztak egy almát – amely a csábítás szimbóluma –, és a hónuk alá szorították. Amikor a gyümölcs kellően átvette a testük szagát, akkor ezt az abszolút egyedi „illatkompozíciót” átnyújtották a kedvesüknek. Ez a trend nem tartott túl sokáig, mert a nőket a boszorkányság vádjával illették. Persze nem biztos, hogy ez az illatosítási szokás csak emiatt ment ki a divatból…
A 17. század elején váltak népszerűvé a kis üvegcsékben tárolt illatos vizek, amelyeket nemcsak csábításra, hanem a rosszullétek elmulasztására is használtak. Ebből is látszik, hogy az orrunk mennyire érzékeny.
Jelenleg az illattrend egy bizonyos ponton visszatér az ősi formához. Ahogy az illatos füst mindkét nemre egyformán hatott, úgy napjainkban az illatpárok indultak hódító útjukra, a női és a férfi kölninek azonos az alapillata, csak a fűszerezésük eltérő.



Erotikus aura


A szakemberek azt mondják, azok a nők és férfiak, akik illatpárokat használnak, egymást az orruknál fogva vezethetik. A mágia az alapillatban rejlik, amelyet mindkét fél használ, és amikor ezt a saját bőrén napközben megérzi, akkor a partnere jut róla az eszébe.
Természetesen más fűszerekkel és virágokkal vonhat maga köré a nő és a férfi is erotikus aurát. De afrodiziákumnak – nemi vágyat fokozó – illatnak azok számítanak, amelyek inkább fűszeresebbek, melegebbek, az intimitás érzését keltik, és így ébresztik fel a vágyat. Szinte valamennyi női illatban megtalálható a szerelem virágának, a rózsának az esszenciája. A tubarózsa különösen fontos alapelem, kizárólag a parfümipar számára termesztik. A tubarózsa cseppje olyan drága, mint az arany grammja, mert a szirmokat kézzel szedik le, nedves rongyokba csomagolják, majd ezután dolgozzák fel. A másik népszerű afrodiziákum a jázmin, amelyet pirkadat előtt szüretelnek, mert ilyenkor a legerősebb az illata.
Az illatok fűszeres jelleget általában a fák, füvek, fűszerek adják. Kihagyhatatlan a női és férfi parfümökben a szantálfa, amely a szexuális vágy felkeltésén túl, eleganciát és eredetiséget kölcsönöz viselőjének. A tölgymohát a fáról vakarják le, amely beszippantva a melegség és a meghittség érzését erősíti.
A fűszerek közül népszerű a fekete bors, amely szintén a szexuális vágyat ébreszti fel. A vanília már nemcsak a női parfümöket erősíti, a férfikölnikben is megtalálható, hiszen ellazít, és a biztonság érzésével ajándékozza meg viselőjét, „szimatolóját” egyaránt.
Aki könnyebb illatokra vágyakozik, de közben szeretne csábítani, annak ajánlhatók az alma vagy a vízililiom és a citromfű kivonatát tartalmazó kölnik. Jó hangulatot teremtenek, segítségükkel rafináltan hálózhatunk be bárkit.



5 parfümözési tanács nőknek


A parfümözés alapszabálya: keveset és finoman! Ne fújjunk magunkra sokat, és ne az egész testünket, hanem csak arra a területre, ahol a bőrünk melegebb! Vagyis ahol az erek közelebb pulzálnak a bőrhöz.
Ne ismételgessük a nap folyamán a kölnizést, vagy parfümözést, mert ugyan a saját orrunk hamar kifárad, és nem érezzük az illatunkat, de mások igen.
A reggeli órákban kényesebb az orr az illatokra, ezért a nehezebb parfümökből sokkal kevesebbet tegyünk ilyenkor magunkra, mint délután vagy az esti órákban!
Az illatot ne dörzsöljük el a bőrön, mert összetörjük az illatmolekulákat, a parfüm elveszíti eredeti jellegét, és egészen más hatást kelt.
Ne feledjük, amit Coco Chanel mondott:

„Minden olyan testrészünkre fújjunk parfümöt, ahol szeretnénk, hogy megcsókoljanak!”





5 illatos tipp férfiaknak


Ha gyengéd illatfelhőbe szeretne burkolódzni, fújja a kölnit a levegőbe, és hagyja, hogy a permet a hajára és a nyakára szálljon.
Ha erőteljesebben kíván illatozni, körülbelül húsz centiméterről fújja az illatot a hajtőhöz, a nyakára, vagy a csukló belső felére.
Nem árt, ha tudja, a szőrös bőrfelületen az illat tovább hat, mint a csupasz testen.
Az arcára csak after shave-et használjon, mert az összes többi illatkoncentráció – parfüm, kölni vagy kölnivíz – túlságosan erős az érzékeny bőrnek.
Soha ne fújja a kölnit a tenyerére, és ne így vigye fel a nyakára az illatot! A kölni egy része ugyanis a kezén marad, és minden kézfogás után erős nyomot hagy, s nem biztos, hogy ez pozitív hatást vált ki másokból.





Amit érdemes tudni a parfümökről


A felnyitás nélkül tárolt parfüm akár három-öt évig is megőrzi eredeti illatát.
Az illat a felnyitás után körülbelül hat hónappal kezd gyengülni, és másfél év múlva sokat veszít eredetiségéből és intenzitásából.
Ha a parfümöt napos vagy meleg, párás helyen tároljuk – például ahova besüt a nap, vagy a jól fűtött fürdőszoba –, akkor illatanyaga hamarabb tönkremegy.
Az eau de cologne-ok és az eau de toilette-ek a leggyengébb illatosítók, hamarabb elillan az aromájuk, viszont a jól ápoltság érzését keltik viselőjükben és a környezetükben.
Az eau de parfum erősebb koncentrációban tartalmazza az aromákat, reggeltől estig érezhető a hatása.
A parfüm a legintenzívebb hatású, még fürdés után is érezhető, ezért takarékosan kell bánnunk vele a felvitelkor, mert könnyen túlléphetjük vele az elviselhetőség határát.



Mire érzékeny az orrunk?


Orrunk négy-ötezer szagra érzékeny, mert egy átlagos szaglású ember ennyit tud megkülönböztetni. Amikor megcsapja egy illat az orrunkat, akkor közvetlenül, szűrés nélkül kerül az agyba, ezért befolyásolja a szimpátia és az antipátia érzését, és ezért tartják az érzékek közül a szaglást a legerősebbnek.
Miért emlékezünk az illatokra?
Mert az illatok emléke évtizedeken át raktározódhat az agyban. A gyermekkorban érzett sült alma, vagy a család által használt szappan, a nagyi levendulás illatosítója később is felidézheti egy-egy hely vagy esemény emlékét.
Mennyi illatot próbálhatunk ki egyszerre?
Háromnál többet nem, mert az orrunkban összekeveredhetnek a különböző illatot alkotó elemek. Ha parfümvásárlásra indulunk, legyen a zsebünkben, szalvétában három-négy szem pörkölt kávé, amelyet az illatok után szagolgassunk. Ez ugyanis tökéletesen kitisztítja az orrunkat, és felkészíti a következő illat érzékelésére.



A vágy ébredése



Kutatók évek óta vizsgálják laboratóriumokban agyunk működését és keresik a magyarázatot arra, hogyan befolyásolják az illatok idegrendszerünket és emlékezetünket.
Két csepp a kedvenc parfümünkből a fül mögé: utolsó mozdulat a nagy bevetés előtt. Sokan úgy gondolják, ennyi elég, a férfi az illat hatására a lábunk előtt hever. A parfüm erotikus kisugárzással ruház fel minket, akkor élhetünk vele, amikor akarunk. Pedig szakemberek szerint az igazság épp az ellenkezőjében rejlik: nem a parfümtől válik a nő erotikusan vonzóvá, hanem a nő változtatja erotikussá az illatot. Férfi és nő közötti szerelmi kapcsolatban az illat különleges csábító erővel bírhat, mivel mind időben, mind térben kiterjeszti jelenlétünket. Társunk akkor is érezheti illatunkat és gondolhat ránk, amikor fizikailag már eltávolodtunk tőle. Elegendő, hogy parfümünk jellegzetes és könnyen megjegyezhető legyen, egy kellemes virág-, vagy gyümölcsillat például és a gépezet beindul. Az első feledhetetlen szexuális élmény során illatunk erotikus kisugárzással töltődik fel, ami társunk emlékezetében a szexuális vággyal együtt raktározódik el. Ha a jövőben ezt a parfümillatot érzi majd, újra előjön az emlék, és az illat ilyenformán afrodiziákumként működik. A parfüm ilyenkor nem csupán kellemes illat – de csak abban az esetben, ha a testiség emléke kapcsolódik hozzá. Nemcsak egy parfüm illata rendelkezhet ezzel a tulajdonsággal, de egyéb kellemes illatok is, mint például a füstölő vagy a gyertya illata, melyeket testet és lelket felkavaró helyzetekben a romantika kellékeiként használtunk.
Érzéki rituálék
Különböző történelmi korokban számtalan illatosítási rituálé létezett – és még ma is létezik – mint a csábítás egyik eszköze.
A görögök Afroditének, a szerelem istennőjének tulajdonítják az első parfüm megalkotását, ami ezáltal a szerelemmel hozható összefüggésbe. A Biblia megemlíti, hogy Eszter mirhaolajjal és illatos krémekkel kényeztette egy éven keresztül a bőrét, hogy az elég puha, bársonyos és illatos legyen Ahasvérus perzsa király elcsábításához. Mindenki hallott már Kleopátra szépségápolási trükkjeiről, melyek szerves részét képezték a bódító illatok Caesar és Antonius meghódításának érdekében. A reneszánsz korban az alkimista Nostradamus és Cornelius Agrippa állítólag olyan parfümöt hoztak létre, amely képes volt a szerelmet ébreszteni a kiszemelt áldozat szívében, aki ezt megszagolta. Ezeknek az illatos csapdáknak a történelem során hasonló volt az összetételük: pézsma, ámbra, mézga, rózsa és madár vére, melyről azt feltételezték, hogy vonzza magához az emberi lelket, hiszen az maga is a vér kipárolgásából áll.
Más idők, más illatkeverékek, de a cél mindig ugyanaz: elcsábítani szívünk választottját. Jóllehet a legmámorítóbb illat a meztelen bőr illata, kevesen vagyunk, akik nem folyamodunk illatosítási praktikákhoz, mielőtt a nagy bevetésre indulnánk. A nyugati kultúrák asszonya előregyártott, mások által elkészített illatot használ, de mást fúj magára, ha állásinterjúra megy és mást, amikor hódítani akar.
A törzsi népeknél ezzel szemben az illatosítás személyes rituálé, valóságos beavatási szertartás, melyet az évek során az anyák lányaiknak adnak tovább.

Az új-guineai pápua nők testüket disznózsírral kenik. Egyrészt ettől puhává válik bőr, másrészt ez az illat a bőség és a termékenység szimbóluma.

Nigéria egyes törzsi népeinél a beavatási ceremónia alatt a fiatal lányok kötényük alatt meztelenül táncolnak a fiúk előtt, akik fejüket a földre hajtva letérdelnek előttük. A lányok egyik lábukat a kiszemelt fiú fejére teszik, aki azonnal megérzi és az emlékezetébe vési a lány intim illatát. Később ennek az illatnak az alapján keresi meg őt, ha feleséget akar magának.




Parfüm-Illatok


Ha parfüm, akkor manapság leginkább a csábítás és a sztárok jutnak az eszünkbe. Hiszen nélkülözhetetlen elemmé vált a flörtben – mindkét nem részéről –, és közben nap mint nap kerül a boltok polcaira újabb és újabb sztár-illat. De nem volt ez mindig így: a középkorban sokkal inkább gyógyításra használták a növények kivonatait.

Kezdetben

Több ezer éves hagyománya van az illatosítás ezen fajtájának, bár nem mindig ebben a formában használták. Menes fáraó sírjában már i.e. 3200-ban elhelyeztek olyan kenőcsös tégelyeket, melyek valószínűleg illatosan tartották használóikat.

Ezt követően illatos füstöt, vagyis tömjént használtak, aminek határozottan kábító illata volt. Erre a füstre utal latin neve is a „per fumum”, ami annyit jelent, hogy „a füstön át”.

A tömjént az illatos vizek követték, és persze kimondottan a gazdag családok kiváltsága volt ezek használata. Mivel abban az időben nem voltak megfelelőek a higiéniás viszonyok, ezért sokszor kimondottan az ebből adódó bűzt próbálták vele palástolni. Gyakran patikáriusok, vagy akár orvosok készítették ezeket a vizeket, amikkel még a lovaikat is permetezték.

A mai parfüm

Először a XVI. században írtak arról, hogy a francia királyi udvarban Medici Katalin parfümöt használt. Ő valószínűleg még Itáliából hozatta, ahol egy olasz illatszerész, Mauritius Frangipani először feloldotta a növényi (vagy akár állati) illatanyagokat égetett szeszben. Így született a parfüm. A XVII. században elkezdték a kesztyűk illatosítására is használni, majd a XVIII. és a XIX. században vált egyre ismertebbé, természetesen ekkor is még főleg a gazdagok körében. Érdekesség, hogy ebben az időben unisex parfümöket árultak, a férfi és női illatok csak a XX. században váltak el egymástól. A két világháború közt alakult úgy, hogy már a munkás hölgyek is meg tudták venni a parfümöt, talán már hallottatok is a híres Krasznaja Moszkva kölniről, amitől fél Európa „illatozott”.

Mérföldkövek a XX. században

Ekkor jött divatba a több virágból készített parfüm, és a keleties keverék, illetve innentől kezdve már nem csak növényi olajokból, hanem szintetikus anyagból is elő tudták állítani a parfümöt. Ez azt jelentette, hogy sokkal nagyobb mennyiséget voltak képesek legyártani, nem csoda hát, hogy már minden nő hozzájutott egy idő után, hiszen elérhető áruk lett ezeknek az illatszereknek. A 20-as, 30-as évek lányai, már máglyára dobták a fűzőt, beindult az emancipáció, így aztán olyan parfümre volt szükségük, ami frissen tartja őket, ezek lettek az aldehides illatok. A 20-as évek meghatározó illata Coco Chanel No 5 nevű parfümje volt. A II. Világháborút követően már teljesen elvesztette a parfüm az exkluzivitását, és ekkor került piacra az első amerikai termék.

Mai IGAZI parfümök

A valódi parfümök azért nagyon drágák, mert alapanyagaikat a virágok szirmai, bimbói, levelei, gyökerei adják. Az ezekből nyert illóolaj, nagyon tömény, és ezeket oldják alkoholban. Ha parfümről van szó, akkor nagyon magas az olajtartalma, úgy 15-25 százalék, érthető módon ez adja a legintenzívebb illatot. Minden más, vagyis még a Eau de Parfum is, nem beszélve a Eau de Toilette-ről, csupán illatos vizek, könnyebben elszáll az illatuk.



Illatok Világa


Energiát adnak, hangulatokat, emlékeket idéznek fel, de a csábítás fegyverei is lehetnek – merüljünk el az illatok világában!

Az illatok öntudatlanul hatnak ránk, és mélyebben, mint gondolnánk. Érzékelésük a legősibb, egyes számú agyideghez kötődik, az orr szaglóhámjáról a tudat „szűrője” nélkül, közvetlenül kerülnek az agytörzsnek abba a részébe (az úgynevezett limbikus rendszerbe), ahol az érzelmek, az anya-gyerek kapcsolat, a szerelem és a hosszú távú emlékezet lakik. Így lehetséges, hogy 10, 40 vagy akár 80 évvel egy erős érzelmeket kiváltó esemény után is képes felidézni egy mellettünk elhaladó járókelő parfümje az illathoz kapcsolódó boldogságot, szerelmet vagy szomorúságot. De a rólunk alkotott első benyomást is komolyan befolyásolhatja választott parfümünk – épp ezért nagyon fontos, hogy hozzánk illő illat mellett tegyük le a voksot.

Csak rád jellemző

A parfümvásárlás egyáltalán nem olyan egyszerű dolog, mint amilyennek első látásra tűnik. Aki a reklámokban sugallt életérzés, a szépen tervezett üveg, az illatot reklámozó sztár vagy akár a drogériában megejtett első szippantás alapján választ, az nagy valószínűséggel csalódni fog. Rosszabb esetben, arra hajlamosaknál, akár fejfájást vagy allergiát is kiválthat a rosszul megválasztott illat. Bőrünk faggyú- és verejtékmirigyei ugyanis olyan egyedi molekulakomplexet bocsátanak ki, amely mikrofilmként terül szét a bőr felszínén, és kölcsönhatásba lép a parfüm illatmolekuláival, csak ránk jellemző kombinációt hozva létre. Ez az oka annak, hogy a barátnőnkön isteni illatú parfüm rajtunk valahogy nem az igazi, de még a genetikailag hozzánk közel állók, például lánytestvéreink kedvenc illatát sem vehetjük át gondolkodás nélkül.

Óvakodjunk a hamistól!

Ha tehát a bőrünk a kölcsönhatás egyik szereplője, azon kell kipróbálni az illatokat. Ha a parfüméria kis papír próbacsíkján kellemesnek találtuk az egyik illatot, fújjunk belőle magunkra keveset, majd viseljük legalább kis ideig – sétálgassunk az áruházban, vagy üljünk be egy kávéra, de az is jó megoldás, ha csak másnap megyünk vissza érte, feltéve persze, ha pár órás viselés után is kellemesnek érezzük. Hallgass bátran az ösztöneidre, nem érdemes bedőlni a közhelyeknek: idősebb hölgynek is jól állhat egy könnyű, fiatalos virágillat, de a törékeny fiatal lány is válhat dögössé egy keleties, fűszeres parfümtől.
Óvakodj viszont az olcsó, szintetikus parfümutánzatoktól és a piaci hamisítványoktól: azonkívül, hogy az illatuk legtöbbször köszönő viszonyban sincs az eredetijük finom harmóniájával, akár ártalmas anyagokat is tartalmazhatnak. Nem több hangzatos marketingfogásnál a feromonos parfüm sem: érdemesebb inkább valóban személyre szabott illatot választanod, amellyel valóban csábítóbb lehetsz. De vajon melyek az idei tél kedvenc illatai?

A romantika illatai

A nosztalgikus, romantikus illatok jellemzően könnyű, friss, gyümölcsös, virágos jegyekkel rendelkeznek. Nem tolakodók, nem harsányak, az ártatlan, gyermeki érzéseket idézik fel. Ugyanakkor nemcsak fiatal lányoknak valók, negyven felett sem kell feltétlenül szakítani velük. Remek választásnak bizonyulhatnak romantikus első randevúra, de akár munkába, tárgyalásra vagy a barátnőinkkel töltött, kellemes, csevegős délutánra is.

1. L’Occitane Rose 4 Reines EDT 10 550 Ft
2. Yves Rocher Comme Une Évidence 9500 Ft
3. Chloé, Love 14 900 Ft
4. ETRO Vicolo Fiori 22 000 Ft
5. Oriflame Miss O 4699 Ft

A szabad természet

A természetet idéző illatok vizes, fás, füves vagy épp citrusos jegyeikkel megnyugtatnak és a szabadság érzetével töltenek el. Könnyedségükkel kiválóan megfelelnek a sportosabb alkalmakra, de a munkahelyen sem kirívók. Ha a bőröddel kölcsönhatásba lépve is kellemesnek érzed, szinte minden alkalomra viselheted őket.

1. Adidas Fresh Escape 3108 Ft
2. AVON Hervé Léger 7100 Ft
3. L’Occitane Peony EDT 10 550 Ft
4. Oriflame Delight 4699 Ft
5. Yves Rocher Naturelle 8200 Ft

Az érzékiség levegője

A közbeszédben keletiesnek nevezett, erotizáló illatok gyakran tartalmazzák a vanília, a jázmin, a tubarózsa, a gardénia, az ilang-ilang vagy épp a pézsma, az ámbra illatjegyeit. Napközben az esetek többségében túl sok volna ezeket a kompozíciókat viselni, ám estére, különösen ha a csábítás a cél, remekül beválnak. Esetükben különösen érvényes a parfümökre egyébként is jellemző alapszabály: a kevesebb több.

1. Beyoncé Heat 5030 Ft
2. Paco Rabanne Lady Million 12 900 Ft
3. Guess Seductive 5900 Ft
4. L’Occitane Neroli EDP 16 490 Ft
5. Oriflame Midnight Pearl 6999 Ft





Védjegy:

Az illatgardrob.shp.hu parfüméria oldalon felhasznált védjegyek és márkanevek,az őkt bejegyző cégek kizárólagos tulajdona!Feltüntetésük kizárólag a termékek beazonosíthatósága miatt történt!További felhasználásuk csak és kizárólag a védjegy bitrokosának engedélyével lehetséges!


Parfüm

Parfüm,Parfümök,

Online Parfüméria,

eredeti parfümök,parfumes,fragrance,e parfum,parfüm rendelés,

parfüm

,parfümök

Parfüm márkák



Parfüméria Bemutatkozása Illatgardrób+Avon Megrendelés ,Ügyfélszolgálat Megrendelőlap
Sodexo Utalvány Elfogadása Szállítás Viszonteladók,Nagyker Kedvezményeink
Kiárusítás Férfi parfümök Kiárusítás Női parfümök!
Parfüm Különlegességek Vására Női Férfi Parfüm Ritkaságok Parfüm régiségek Női parfümök
Legújabb parfümök hamarosan 2009 Parfüm újdonságok (Női) 2009 Parfüm újdonságok (Férfi)
Tavaszi parfüm újdonságok1 Tavaszi parfüm Újdonságok 2
Nyári Parfüm Újdonságok Szeptemberi parfüm Újdonságok
Őszi parfüm Akció parfüm Akció 5000.-ft ig
Különleges Férfi Parfüm Akció PArfümTusfürdők Testápolók
Női Parfüm szettek Férfi Parfüm szettek
Tájékoztató a parfüm árlistáról Női Parfüm Árlista
Férfi Parfüm Árlista Agent Provocateure Parfüm
Aigner parfüm Alain Delon Parfüm Alessandro Del Aqua Parfüm Alexander Mc Qeen Parfüm Anna Sui Parfüm Antoni Banderas Parfüm Antonio Puig Parfüm Aramis Parfüm
Armani Parfüm Armani Férfi Parfümök Aquolina Parfüm
Avril Lavigne parfüm Azzaro Parfüm Balenciaga Parfüm
Baldessarini parfüm Benetton Parfüm Betty Barclay Parfüm
Blasé parfüm Boucheron Paris Parfüm Breil Milano parfümök Britney Spears Parfüm Bruno Banani Parfüm
Bugatti parfümök Bvlgari Parfüm Burberry Parfüm
Cacharel Parfüm Calvin Klein Parfüm Cartier Parfüm
Carolina Herrera Parfüm Celin Dion Parfüm Celin parfümök
Cerruti Parfüm Chanel Parfüm Chanel Férfi parfümök
Charles Jordan Parfüm Chopard Parfüm Chloé Parfüm
Clinique Parfüm Cindy Crawford Parfüm Chevignon Parfüm
Christina Aguilea Parfüm Christian Dior Parfüm Christian Dior Homme Parfüm Christian Lacroix Parfüm Clarins Parfüm
Daddy Yankee parfüm Davidoff Parfüm David Backhem Parfüm Derrick Parfüm Diesel Parfüm Dolce & Gabbana Parfüm Donna Karan Parfüm Dunhill Parfüm DSQUARED2 parfüm ED Hardy parfüm Elizabeth Arden Parfüm Elizabeth Taylor Parfüm Escada Parfüm Esprit Parfüm Estée Lauder Parfüm Estée Lauder Férfi parfüm Faconnable Parfüm Fendi Parfüm Ferré Parfüm Ferrari Parfüm Fisichella parfüm
Gabriella Sabatini Parfüm Giorgio Beverly Hills Parfüm
Ghost Parfüm Givenchy Parfüm Givenchy Men Parfüm
Gloria Vanderbilt Parfüm Grés Parfüm Gucci Parfüm Guess parfümök Guerlain Paris Parfüm Guerlain Paris Férfi Parfümök Guy Laroche Parfüm Hannah Montana parfümök
Hermés Parfüm Hilary Duff parfüm Hugo Boss Parfüm
Hugo Boss Férfi Parfüm Isabella Rosselini parfüm
Issey Miyake Parfüm Iceberg Parfüm Jaguar Parfüm
J.Del Pozo Parfüm Jacomo Parfüm Jean Patou Parfüm
Jean Paul Gaultier Parfüm Jennifer Lopez Parfüm
John Varvatos Parfüm John Richmond parfüm Jil Sander Parfüm Juicy Couture Parfüm Joop Parfüm Kate Moss Parfüm Kenzo Parfüm Kenneth Cole Parfüm Krízia parfüm
Kylie Minouge Parfüm Lacoste Női Parfüm Lacoste Férfi parfümök Lagerfeld Parfüm Lalique Parfüm Lancome Parfüm Lancaster Parfüm Lanvin Paris Parfüm Laura Biagiotti Parfüm La Perla Parfüm La Prairie Parfüm
Lolita Lempicka Parfüm Löewe Parfüm Madonna parfüm
Mandarina Duck Parfüm Mango Parfüm Marc Jacobs parfüm
Mariah Carey Parfüm Marina de Bourbon Parfüm Marc O'Polo Parfüm Maxfactor parfüm Max Mara Parfüm Mexx Parfüm Miss Sixty Parfüm Missoni Parfüm Moschino Parfüm
Mont Blanc Parfüm Montana parfümök Morgan Parfüm
Muelhens parfüm Nafnaf parfümök Naomi Campbell Parfüm
Narciso Rodriquez Parfüm Nina Ricci Parfüm Nikos Parfüm
Oscar De La Renta Paul Smith Parfüm Paloma Picasso Parfüm Paco Rabanne Parfüm Paris Hilton Parfüm Perry Ellis Parfüm Pierre Cardin Parfüm Pierre Balmain Parfüm
Pino Silvestre parfüm Prada Parfüm Priscilla Presley Parfüm
Puma Parfüm Pussy Deluxe parfüm Ralph Lauren Parfüm
René Lezard Parfüm Replay Parfümök Revlon Parfüm
Rochas Parfüm Roberto Cavalli Parfüm Roberto Verino Parfüm Rocco Barocco Parfüm Salvatore Ferragomo Parfüm Sarah Jessica Parker Parfüm Slava Zaitsev parfüm
Salvador Dali Parfüm Serge Lutens parfüm Sergio Tacchini parfüm Sean John Parfüm Shiseido Parfüm Sisley Parfüm
Sonia Rykiel Parfüm Stella Mc Cartney Parfüm S.Oliver parfümök S.T.Dupon Parfüm Ted Lapidus Parfüm Thierry Mugler Parfüm Tommy Hilfiger Parfüm Tom Ford parfüm
Tom Tailor Parfüm Torrente Parfüm Trussardi Parfüm
Ungaro Parfüm Usher parfüm Valentino Parfüm
Victor & Rolf Parfüm Vivienne Westwood parfüm
Van Cleef & Arpels Parfüm Vera Wang Parfüm Versace Parfüm Zegna Parfüm Yohio Yamamoto Parfüm
Yves Saint Laurent Parfüm Yves Saint Laurent Férfi Parfüm
Parfümök Világa Újdonságok Bővebben Parfümök már 1490.-ft-tól



HÍREK


























tovább
























Minden jog fenntartva!Illatgardrób Kft @ 2006 Illatgardrób!