Tisztelt Ügyfeleink!
Ügyfélszolgálatunk szabadságon van 2021.Január 08. !
A megrendelések feldolgozása ez időpont után történik!
Megrendelés abban az esetben tekinthető visszaigazoltnak,amennyiben kollégáink felvették Önnel a kapcsolatot emailen keresztül,illetve pontos szállítási információval szolgáltak,mert raktárkészletünk és termékeink elérhetősége minden percben változhat!
A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a vásárló az ezen az oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért az Illatgardrob.shp.hu webáruház felelősséget nem vállal.
Terméket külföldre módunkban áll szállítani,ennek költségéről bővebben ügyfélszolgálatunkon tájékozódhat!
A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
A szállítócéggel lehetőség van időpont egyeztetésre, amit a megjegyzés rovatban kell jelezni a rendelés leadásakor.
Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb két alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására.
A szállítás munkanapokon 8 órától 17 óráig történik!
Köszönjük a Vásárlást!
Munkatársunk munkanapokon 24 órán belül értesíti a szállítás pontos időpontjáról!
További Szép Napot és Kellemes Böngészést Kívánunk!
|
|